Dla części osób zamówienie czegoś w sklepie internetowym nie jest problemem, ale są osoby, które niekoniecznie preferują tą formę zakupów. Nie każdy wie, że w sklepach internetowych przyjmowanie zamówień w inny sposób – telefonicznie czy mailem też jest możliwe.
Czyli – jak zamówić naklejkę telefonicznie lub mailem?
Najczęściej zdarza się sytuacja, że przegląda się internet w szerszym gronie rodzinnym lub u przyjaciół. Albo koleżanka bardziej „zaawansowana internetowo” pokazuje co sobie kupiła. I coś, jakiś wyrób się spodoba. Tylko problemem jest ten internet…
I właśnie – nie jest to problem. Przynajmniej w moim sklepie.
Co więc zrobić, jeśli spodoba Ci się jakiś artykuł ze sklepu internetowego, ale z różnych powodów nie masz możliwości (albo chęci) dokonać zakupu internetowo?
- po pierwsze – spisz sobie na kartce w miarę dokładną nazwę, kolor, wielkość tego, co Ci się podoba – na przykład: „naklejka do kuchni KU039 120x50cm kolor: brązowy”
- Spisz telefon kontaktowy lub mail do sklepu internetowego
- po trzecie:
Zadzwoń teraz – tel. 604 532 152
… i zamów :)
Podczas rozmowy podam Ci dostępne formy wysyłki, spytam o adres pod który trzeba będzie wysłać zamówienie, telefon kontaktowy dla kuriera.
Jeśli potrzebujesz niestandardowej naklejki – to nawet lepiej, jeśli przedzwonisz – telefonicznie szybko ustalimy, co jest Ci potrzebne i w jaki sposób możemy to zrealizować.
W podobnie prosty sposób możesz zamówić mailem – wysyłając zapytanie na maila – np. poczta@naklejki-na.pl
Tak zamówione artykuły są dopisywane do innych zamówień i w normalnym trybie realizowane.
Postęp techniczny daje nam różne możliwości, i tylko od nas zależy, czy i jak będziemy je wykorzystywać, ale w sumie najważniejsza jest wygoda.
Jeśli wygodniej jest Ci dzwonić niż pisać czy też klikać – dzwoń!
0 komentarzy